تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
دانلود ربات BrokenBot

  

 

دانلود ربات BrokenBot

 

 

BrokenBot 4 Beta 11 Public

آپدیت 8 - دی  1394

قابل اجرا در ویندوز 10

این برنامه مخصوص کامپیوتر است و ویندوز

 

از سری برنامه های ربات بازی کلش آف کلنز این بار برایتان برنامه ای گذاشته ایم بنام BrokenBot که این برنامه هم مانند برنامه های قبلی که گذاشته بودیم کارش بازی کردن به جای شما است !

ساختن سرباز - دونیت کردن - درخواست نیرو - حمله به دهکده ها و دزدیدن منابع دشمن - آنلاین نگه داشتن شما و ... از مشخصات این نرم افزار ربات BrokenBot است.

در ادامه مطلب آخرین ورژن این برنامه ربات حمله کلش آف کلنز را که بر روی بازی کلش آف کلنز جدید بدون مشکل کار می کند  را می توانید بصورت کاملا مجانی از سایت ما دانلود نمایید ...

نرم افزار تولید جم رایگان
دسته بندی : جم ساز ها,,
  • بازدید : (2209)

 

دریافت جم توسط نرم افزار تولید جم

به علت در خواست های فراوان و سـوالات زیاد در این مطلب می خواهیم درباره یک نرم افزار عـجیب و غـریب که باعث سردرگمی و هیجان و تحریک دوستـان برای خـرید آن شده است صحبت کنیم و این چیزی نیست جز " نرم افزار ساخت جم کلش آف کلنز" که در ادامه مطلب می توانید این برنامه را بصورت مجانی دانلود کنید ...

 


دانلود ایکس مود گیم Xmodgames 2.2.2 برنامه هک و تقلب
دسته بندی : Xmodgames,,
  • بازدید : (375)

 

ایکس مود

 

 

ایکس مود گیم Xmodgames 2.2.2

 

آپدیت جدید19 آذر 1394


 

ایکس مود (Xmodgames) برنامه ای برای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است. این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید که میتوانید مقدایر سکه خود را وارد کنید تا برنامه برای شما مقدار مورد نظر را جستجو کند.

 

 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 5